Menu Zamknij

Promocje, konkursy, lista zakupów 

- wszystko to nasi klienci będą mogli znaleźć w Wafelkowej Aplikacji. Zachęcamy również do korzystania z naszej karty, dzięki której otrzymasz jeszcze więcej rabatów!

Często zadawane pytania

Jak mogę pobrać Wafelkową aplikację na smartfona?

Wafelkową Aplikację można pobrać za darmo ze sklepów Google Play oraz App Strore* (wkrótce również dostępna). Następnie należy zainstalować aplikację oraz zarejestrować się.
*-(wkrótce również dostępna)

Dlaczego nie mogę pobrać aplikacji lub jej zaktualizować?

Sprawdź:
- czy posiadasz stabilne połączenie komórkowe do transmisji danych lub łączność z Wi-Fi,
- czy posiadasz wystarczającą ilość pamięci na urządzeniu, na którym chcesz zainstalować/zakutualizować Wafelkową aplikację
- czy oprogramowanie urządzenia to minimum system Android w wersji 7.0 lub iOS 12.0,
- czy w ustawieniach sklepu Google Play lub App Store lwybrano kraj/region - Polska. Jeżeli nie, prosimy o dokonanie zmian w ustawieniach:
- Google Play - Konto > Preferencje > Kraj i profile,
- App Store - Konto (ikonka w prawym górnym rogu) > Nazwa konta (imię, nazwisko i adres e-mail) > Kraj/region > Zmień kraj lub region,
Po zmianie ustawień prosimy zrestartować telefon. Aby poprawić funkcjonowanie aplikacji zalecamy wyczyszczenie jej pamięci podręcznej, korzystając z instrukcji:
- dla systemu Android - Aplikacje > Wafelkowa Aplikacja > Pamięć > Wyczyść dane. Następnie należy ponownie zalogować się do konta;
- dla systemu iOS - Ustawienia > Ogólne > Pamięć iPhone > Z listy należy wybrać Wafelkową Aplikację> Usuń aplikację. To działanie usunie aplikację i konieczne będzie jej ponowne pobranie z App Store. Opcja "Odinstaluj aplikację" także usunie ją z telefonu, ale nie usunie danych.
 
W przypadku dalszych trudności podczas próby pobrania aplikacji lub aktualizacji prosimy skorzystać ze wskazówek dla Google Play, App Store.

Dlaczego obraz nie jest dopasowany do ekranu ?

W przypadku niedopasowanego obrazu aplikacji do ekranu- sytuacja może występować gdy ustawiona jest zbyt duża czcionka ekranu lub rozmiar wyświetlacza. Zalecamy ją zmniejszyć: ustawienia – wyświetlacz – rozmiar czcionki/powiększenie ekranu

Czy trzeba odrazu potwierdzać adres mailowy?

Nie trzeba odrazu potwierdzać adresu mailowego, można zalogować się i kożystać z aplikacji a malia potwierdzić póżniej w zakładce ustawienia – potwierdź maila.

Co w przypadku gdy kod aktywacyjny stracił ważność?

Przy potwierdzaniu gdy naciśniesz potwierdź wyślę się nowy kod na podany adres mailowy.