§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Organizatorem
Programu Lojalnościowego KARTA STAŁEGO KLIENTA „TANIEJ Z
WAFELKIEM”
jest
Wafelek Supermarkety Gołębiowscy Kawka Spółka jawna z siedzibą w
Częstochowie (kod pocztowy: 42-200), ulica Krakowska 45, wpisaną
przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy do
rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem
897608, posiadającej numer NIP: 5730114285 oraz REGON: 150871129
(dalej jako: Organizator lub Wafelek Supermarkety).
Celem
Programu Lojalnościowego KARTA
STAŁEGO KLIENTA „TANIEJ Z WAFELKIEM” (zwanego
dalej Programem
Lojalnościowym)
jest premiowanie Klientów za zakupy dokonywane w sklepach
stacjonarnych sieci „Wafelek Supermarkety” (dalej jako Sklepy) i
wsparcie sprzedaży towarów z asortymentu Sklepów.
Uczestnikami
Programu mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych (dalej
"Uczestnik"), dokonujące zakupów w Sklepach Organizatora.
Klient staje się uczestnikiem Programu Lojalnościowego po odebraniu
Karty Stałego Klienta w postaci fizycznej – karty plastikowej
(dalej „Karta) od pracownika (kasjera) Sklepu oraz po aktywowaniu
Karty.
Karta
nie jest kartą imienną ani nie jest środkiem płatniczym w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach
płatniczych (tj. z dnia 28 września 2022 r., Dz.U. z 2022 r. poz.
2360).
Do
aktywowania Karty niezbędne jest podanie przez klienta wyłącznie
swojego numeru telefonu, który zostanie przypisany do Karty i
umożliwi jej identyfikację. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
dokonując zakupów u Organizatora uzyskują punkty za wydanie
określonej kwoty pieniędzy, które zostają zapisane na
Karcie.
§2
ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
Uczestnik
może przystąpić do Programu Lojalnościowego w dowolnej chwili
jego trwania. Każdy Uczestnik może posiadać tylko jedną
Kartę.
Przystąpić
do Programu Lojalnościowego i aktywować Kartę można przy kasie
Sklepu, w następujący sposób: Klient przy kasie Sklepu podaje
kasjerowi Sklepu wyłącznie swój numer telefonu, następnie
otrzymuje od kasjera plastikową, aktywną Kartę z unikalnym numerem
Uczestnika.
Uczestnik
poprzez podanie pracownikowi (kasjerowi) Sklepu swojego numeru
telefonu oświadcza, że: wyraża zgodę na uczestnictwo w Programie
Lojalnościowym, zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i
akceptuje jego postanowienia oraz, że wyraża zgodę na
przetwarzanie jego danych osobowych na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.
Pod
jednym numerem telefonu można zarejestrować tylko jedną
Kartę.
Organizator
może zablokować Kartę Uczestnika ze skutkiem natychmiastowym,
jeżeli Uczestnik nie przestrzega niniejszego Regulaminu lub podał
nieprawdziwy numer telefonu lub numer telefonu innej
osoby.
Organizator
może dezaktywować Kartę na wypadek zażądania przez Uczestnika
zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
Z
chwilą zablokowania Karty Uczestnika, zgromadzone na koncie punkty
zostaną unieważnione.
W
każdym momencie Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w
Programie Lojalnościowym, w tym celu wystarczy dezaktywować Kartę
w dowolnym Sklepie Organizatora, zgłaszając wolę rezygnacji
uczestnictwa w Programie Lojalnościowym pracownikowi (kasjerowi)
Sklepu, który dokona dezaktywacji Karty. Z chwilą złożenia w/w
oświadczenia, zgromadzone i niezrealizowane punkty zostaną
unieważnione i nastąpi zamknięcie Karty.
Reklamacje
dotyczące spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem
Programu Lojalnościowego należy składać na piśmie wraz z
uzasadnieniem do Organizatora pod adresem: Wafelek Supermarkety
Gołębiowscy Kawka Spółka Jawna z siedzibą: ul. Krakowska 45, 42
– 200 Częstochowa.
Forma
pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem
nieważności.
Reklamacje
są rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni od daty
wpłynięcia. Odpowiedź na złożoną reklamację jest udzielana
pisemnie na adres zwrotny podany przez Uczestnika.
§3
ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Uczestnik
uczestnicząc w Programie Lojalnościowym gromadzi punkty na Karcie
poprzez zakup towarów w Sklepach Organizatora za wyjątkiem
zakupów:
napojów
alkoholowych, w tym piwa, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia
26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2137 z
późn. zm.); wyrobów tytoniowych lub rekwizytów tytoniowych w
rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie
zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1446 z późn. zm.); produktów
leczniczych w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001
r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z późn.
zm.); preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu
art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.
1252) oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt.
Warunkiem
naliczenia punktów jest okazanie Karty kasjerowi, celem sczytania
kodu Karty lub podanie kasjerowi swojego zarejestrowanego w Programie
Lojalnościowym numeru telefonu i zarejestrowanie transakcji w
systemie kasowym.
Należne
punkty będą naliczane tylko w przypadku potwierdzenia danej
transakcji za pomocą Karty lub zarejestrowanego numeru telefonu
Uczestnika.
Nie
ma możliwości naliczania punktów po zakończeniu transakcji, np.
za okazaniem paragonu.
Punkty
mogą zostać naliczone tylko jeden raz za każdą transakcję.
Wartość transakcji, z zastrzeżeniem ust. 1 powyżej zostaje
przeliczona na punkty, w ten sposób, że za każe pełne 5,00
złotych wartości zakupu Uczestnik otrzymuje 1 punkt. Po
przekroczeniu minimalnego progu wielokrotność kwoty 5,00 zł
premiowana będzie odpowiednią ilością punktów.
Za
uzyskane łącznie:
500
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 10,00 złotych
1000
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 20,00 złotych
1600
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 50,00 złotych
2500
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 100,00 złotych
4000
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 200,00 złotych
Punkty
zgromadzone na Karcie nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą
być przedmiotem sprzedaży lub zamiany.
Uczestnik
powinien wykorzystać Punkty zgromadzone na Karcie do końca danego
roku kalendarzowego. Wszelkie niewykorzystane Punkty naliczone w
danym roku kalendarzowym tracą ważność (przepadają) wraz z
zakończeniem danego roku kalendarzowego.
Uczestnik może
sprawdzić stan punktów na Karcie przy stanowisku kasowym w sklepach
organizatora lub na wydruku po zakończonej transakcji
Organizator
zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania punktów. Za
prawidłowość naliczania punktów odpowiada Organizator.
Od
momentu aktywacji Karty, Uczestnik będzie również uprawniony do
korzystania ze specjalnych ofert dedykowanych wyłącznie Uczestnikom
Programu Lojalnościowego.
Karta
jest w ważna w okresie udziału Uczestnika w Programie
Lojalnościowym. Uczestnik zobowiązuje się niezwłocznie
poinformować Organizatora o utracie, kradzieży lub zniszczeniu
Karty.
W
przypadku braku powiadomienia Organizatora o utracie lub kradzieży
Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione
użycie Karty.
§4
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem
danych osobowych jest Organizator czyli Wafelek Supermarkety
Gołebiowscy Kawka Spółka jawna z siedzibą w Częstochowie (kod
pocztowy: 42-200), ulica Krakowska 45, wpisaną przez Sąd Rejonowy w
Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców
w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 897608, posiadającej numer
NIP: 5730114285 oraz REGON: 150871129.
Dane
osobowe są przetwarzane w zgodzie z obowiązującymi przepisami
prawa w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – (dalej
RODO).
W
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji
uprawnień, o których mowa poniżej należy kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Organizatora pod adresem
e-mail: aplikacja@wafelek.pl lub
korespondencyjnie na adres 42-200 Częstochowa ul. Krakowska 45 z
dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”.
Dane
osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego są przetwarzane w
celu: a. organizacji Programu Lojalnościowego i wykonania zobowiązań
Administratora wynikających z uczestnictwa w Programie
Lojalnościowym – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność
przetwarzania do wykonania umowy o uczestnictwo w Programie (art. 6
ust.1 lit. b RODO); b. Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest
niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego
interesu Administratora (art. 6 ust.1 lut. f RODO); uzasadnionym
interesem Administratora jest ochrona przed roszczeniami związanymi
z członkostwem w Programie Lojalnościowym.
Podanie
danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne (nieobowiązkowe),
jednakże ich niepodanie spowoduje, że uczestnictwo w Programie
Lojalnościowym nie będzie możliwe.
Dane
osobowe są przekazywane upoważnionym pracownikom Organizatora oraz
podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Organizatora, w
szczególności dostawcom usług IT – przy czym takie podmioty
przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie
zgodnie z poleceniami Administratora oraz osobom trzecim, w
szczególności uprawnionym organom, jeżeli obowiązek taki wynika z
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Z
danych osobowych Organizator będzie korzystał: a. Przez okres
uczestnictwa Uczestnika w Programie Lojalnościowym w zakresie, w
jakim dane osobowe przetwarzane są w celi organizacji Programu
Lojalnościowym i wykonania zobowiązań Administratora, wynikających
z uczestnictwa w Programie; b. Przez okres nie dłuższy, niż okresy
przedawnień w sprawach cywilnych i karnych ustalone zgodnie z
obowiązującymi przepisami polskiego prawa w zakresie, w jakim dane
osobowe będą przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony
przed roszczeniami oraz przez okres niezbędny do realizacji
ewentualnych reklamacji.
Uczestnikowi
przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania
sprostowania tych danych oraz ich usunięcia lub ograniczenia ich
przetwarzania. Dane osobowe Uczestnika nie będą podlegać
automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w celu dopasowania
treści komunikacji marketingowej albo przygotowania oferty
handlowej. Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane do Państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej. Uczestnikowi przysługuje
prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych. Uczestnikowi przysługuje
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy
RODO.
§5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zmiana
niniejszego Regulaminu następuje w formie pisemnej.
Informacja
o zmianie Regulaminu zostanie podana do wiadomości publicznej w
Sklepach oraz na stronie internetowej Organizatora.
Aktualny
tekst Regulaminu udostępniany jest na stronie internetowej
Organizatora: www.wafelek.pl.
oraz w Sklepach w formie papierowej.
W
sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosuje się
przepisy Kodeksu Cywilnego.
Organizator
zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu
Lojalnościowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
Czas
zakończenia Programu Lojalnościowego będzie podany przez
Organizatora z miesięcznym wyprzedzeniem i zostanie ogłoszony w
Sklepach Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora:
www.wafelek.pl.
Regulamin
obowiązuje od dnia 01.07.2023
roku i trwa do odwołania przez Organizatora §1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Organizatorem
Programu Lojalnościowego KARTA STAŁEGO KLIENTA „TANIEJ Z
WAFELKIEM”
jest
Wafelek Supermarkety Gołębiowscy Kawka Spółka jawna z siedzibą w
Częstochowie (kod pocztowy: 42-200), ulica Krakowska 45, wpisaną
przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy do
rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem
897608, posiadającej numer NIP: 5730114285 oraz REGON: 150871129
(dalej jako: Organizator lub Wafelek Supermarkety).
Celem
Programu Lojalnościowego KARTA
STAŁEGO KLIENTA „TANIEJ Z WAFELKIEM” (zwanego
dalej Programem
Lojalnościowym)
jest premiowanie Klientów za zakupy dokonywane w sklepach
stacjonarnych sieci „Wafelek Supermarkety” (dalej jako Sklepy) i
wsparcie sprzedaży towarów z asortymentu Sklepów.
Uczestnikami
Programu mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych (dalej
"Uczestnik"), dokonujące zakupów w Sklepach Organizatora.
Klient staje się uczestnikiem Programu Lojalnościowego po odebraniu
Karty Stałego Klienta w postaci fizycznej – karty plastikowej
(dalej „Karta) od pracownika (kasjera) Sklepu oraz po aktywowaniu
Karty.
Karta
nie jest kartą imienną ani nie jest środkiem płatniczym w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach
płatniczych (tj. z dnia 28 września 2022 r., Dz.U. z 2022 r. poz.
2360).
Do
aktywowania Karty niezbędne jest podanie przez klienta wyłącznie
swojego numeru telefonu, który zostanie przypisany do Karty i
umożliwi jej identyfikację. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
dokonując zakupów u Organizatora uzyskują punkty za wydanie
określonej kwoty pieniędzy, które zostają zapisane na
Karcie.
§2
ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
Uczestnik
może przystąpić do Programu Lojalnościowego w dowolnej chwili
jego trwania. Każdy Uczestnik może posiadać tylko jedną
Kartę.
Przystąpić
do Programu Lojalnościowego i aktywować Kartę można przy kasie
Sklepu, w następujący sposób: Klient przy kasie Sklepu podaje
kasjerowi Sklepu wyłącznie swój numer telefonu, następnie
otrzymuje od kasjera plastikową, aktywną Kartę z unikalnym numerem
Uczestnika.
Uczestnik
poprzez podanie pracownikowi (kasjerowi) Sklepu swojego numeru
telefonu oświadcza, że: wyraża zgodę na uczestnictwo w Programie
Lojalnościowym, zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i
akceptuje jego postanowienia oraz, że wyraża zgodę na
przetwarzanie jego danych osobowych na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.
Pod
jednym numerem telefonu można zarejestrować tylko jedną
Kartę.
Organizator
może zablokować Kartę Uczestnika ze skutkiem natychmiastowym,
jeżeli Uczestnik nie przestrzega niniejszego Regulaminu lub podał
nieprawdziwy numer telefonu lub numer telefonu innej
osoby.
Organizator
może dezaktywować Kartę na wypadek zażądania przez Uczestnika
zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
Z
chwilą zablokowania Karty Uczestnika, zgromadzone na koncie punkty
zostaną unieważnione.
W
każdym momencie Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w
Programie Lojalnościowym, w tym celu wystarczy dezaktywować Kartę
w dowolnym Sklepie Organizatora, zgłaszając wolę rezygnacji
uczestnictwa w Programie Lojalnościowym pracownikowi (kasjerowi)
Sklepu, który dokona dezaktywacji Karty. Z chwilą złożenia w/w
oświadczenia, zgromadzone i niezrealizowane punkty zostaną
unieważnione i nastąpi zamknięcie Karty.
Reklamacje
dotyczące spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem
Programu Lojalnościowego należy składać na piśmie wraz z
uzasadnieniem do Organizatora pod adresem: Wafelek Supermarkety
Gołębiowscy Kawka Spółka Jawna z siedzibą: ul. Krakowska 45, 42
– 200 Częstochowa.
Forma
pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem
nieważności.
Reklamacje
są rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni od daty
wpłynięcia. Odpowiedź na złożoną reklamację jest udzielana
pisemnie na adres zwrotny podany przez Uczestnika.
§3
ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Uczestnik
uczestnicząc w Programie Lojalnościowym gromadzi punkty na Karcie
poprzez zakup towarów w Sklepach Organizatora za wyjątkiem
zakupów:
napojów
alkoholowych, w tym piwa, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia
26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i
przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2137 z
późn. zm.); wyrobów tytoniowych lub rekwizytów tytoniowych w
rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie
zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1446 z późn. zm.); produktów
leczniczych w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001
r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z późn.
zm.); preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu
art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.
1252) oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt.
Warunkiem
naliczenia punktów jest okazanie Karty kasjerowi, celem sczytania
kodu Karty lub podanie kasjerowi swojego zarejestrowanego w Programie
Lojalnościowym numeru telefonu i zarejestrowanie transakcji w
systemie kasowym.
Należne
punkty będą naliczane tylko w przypadku potwierdzenia danej
transakcji za pomocą Karty lub zarejestrowanego numeru telefonu
Uczestnika.
Nie
ma możliwości naliczania punktów po zakończeniu transakcji, np.
za okazaniem paragonu.
Punkty
mogą zostać naliczone tylko jeden raz za każdą transakcję.
Wartość transakcji, z zastrzeżeniem ust. 1 powyżej zostaje
przeliczona na punkty, w ten sposób, że za każe pełne 5,00
złotych wartości zakupu Uczestnik otrzymuje 1 punkt. Po
przekroczeniu minimalnego progu wielokrotność kwoty 5,00 zł
premiowana będzie odpowiednią ilością punktów.
Za
uzyskane łącznie:
500
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 10,00 złotych
1000
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 20,00 złotych
1600
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 50,00 złotych
2500
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 100,00 złotych
4000
punktów – przysługuje rabat na kolejne zakupy w Sklepie w
wysokości 200,00 złotych
Punkty
zgromadzone na Karcie nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą
być przedmiotem sprzedaży lub zamiany.
Uczestnik
powinien wykorzystać Punkty zgromadzone na Karcie do końca danego
roku kalendarzowego. Wszelkie niewykorzystane Punkty naliczone w
danym roku kalendarzowym tracą ważność (przepadają) wraz z
zakończeniem danego roku kalendarzowego.
Uczestnik może
sprawdzić stan punktów na Karcie przy stanowisku kasowym w sklepach
organizatora lub na wydruku po zakończonej transakcji
Organizator
zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania punktów. Za
prawidłowość naliczania punktów odpowiada Organizator.
Od
momentu aktywacji Karty, Uczestnik będzie również uprawniony do
korzystania ze specjalnych ofert dedykowanych wyłącznie Uczestnikom
Programu Lojalnościowego.
Karta
jest w ważna w okresie udziału Uczestnika w Programie
Lojalnościowym. Uczestnik zobowiązuje się niezwłocznie
poinformować Organizatora o utracie, kradzieży lub zniszczeniu
Karty.
W
przypadku braku powiadomienia Organizatora o utracie lub kradzieży
Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione
użycie Karty.
§4
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem
danych osobowych jest Organizator czyli Wafelek Supermarkety
Gołebiowscy Kawka Spółka jawna z siedzibą w Częstochowie (kod
pocztowy: 42-200), ulica Krakowska 45, wpisaną przez Sąd Rejonowy w
Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców
w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 897608, posiadającej numer
NIP: 5730114285 oraz REGON: 150871129.
Dane
osobowe są przetwarzane w zgodzie z obowiązującymi przepisami
prawa w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – (dalej
RODO).
W
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji
uprawnień, o których mowa poniżej należy kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych u Organizatora pod adresem
e-mail: aplikacja@wafelek.pl lub
korespondencyjnie na adres 42-200 Częstochowa ul. Krakowska 45 z
dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych”.
Dane
osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego są przetwarzane w
celu: a. organizacji Programu Lojalnościowego i wykonania zobowiązań
Administratora wynikających z uczestnictwa w Programie
Lojalnościowym – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność
przetwarzania do wykonania umowy o uczestnictwo w Programie (art. 6
ust.1 lit. b RODO); b. Ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest
niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego
interesu Administratora (art. 6 ust.1 lut. f RODO); uzasadnionym
interesem Administratora jest ochrona przed roszczeniami związanymi
z członkostwem w Programie Lojalnościowym.
Podanie
danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne (nieobowiązkowe),
jednakże ich niepodanie spowoduje, że uczestnictwo w Programie
Lojalnościowym nie będzie możliwe.
Dane
osobowe są przekazywane upoważnionym pracownikom Organizatora oraz
podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Organizatora, w
szczególności dostawcom usług IT – przy czym takie podmioty
przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie
zgodnie z poleceniami Administratora oraz osobom trzecim, w
szczególności uprawnionym organom, jeżeli obowiązek taki wynika z
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Z
danych osobowych Organizator będzie korzystał: a. Przez okres
uczestnictwa Uczestnika w Programie Lojalnościowym w zakresie, w
jakim dane osobowe przetwarzane są w celi organizacji Programu
Lojalnościowym i wykonania zobowiązań Administratora, wynikających
z uczestnictwa w Programie; b. Przez okres nie dłuższy, niż okresy
przedawnień w sprawach cywilnych i karnych ustalone zgodnie z
obowiązującymi przepisami polskiego prawa w zakresie, w jakim dane
osobowe będą przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony
przed roszczeniami oraz przez okres niezbędny do realizacji
ewentualnych reklamacji.
Uczestnikowi
przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania
sprostowania tych danych oraz ich usunięcia lub ograniczenia ich
przetwarzania. Dane osobowe Uczestnika nie będą podlegać
automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w celu dopasowania
treści komunikacji marketingowej albo przygotowania oferty
handlowej. Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane do Państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej. Uczestnikowi przysługuje
prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych. Uczestnikowi przysługuje
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy
RODO.
§5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zmiana
niniejszego Regulaminu następuje w formie pisemnej.
Informacja
o zmianie Regulaminu zostanie podana do wiadomości publicznej w
Sklepach oraz na stronie internetowej Organizatora.
Aktualny
tekst Regulaminu udostępniany jest na stronie internetowej
Organizatora: www.wafelek.pl.
oraz w Sklepach w formie papierowej.
W
sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosuje się
przepisy Kodeksu Cywilnego.
Organizator
zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu
Lojalnościowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
Czas
zakończenia Programu Lojalnościowego będzie podany przez
Organizatora z miesięcznym wyprzedzeniem i zostanie ogłoszony w
Sklepach Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora:
www.wafelek.pl.
Regulamin
obowiązuje od dnia 01.07.2024
roku i trwa do odwołania przez Organizatora.